Mijn favoriete lipsticks

DSCN0280

Ik heb vijf favoriete lipsticks. Het zijn allemaal budget toppers. Lees snel verder over welke lipsticks het gaat.

DSCN0290

Van links naar rechts.

Miss Sporty Perfect Color Lipstick – 058 Malaga

Deze lipstick heb ik al heel lang. Ik weet niet of hij nog te koop is. Het is een ietwat koele klassieke kleur. Ik draag deze niet meer super vaak.

Etos Matt Finish – 004

Dit is mijn meest favoriete lipstick van de vijf. Het is een matte roze rode kleur die lang op de lippen blijft zitten. Niet te opvallend, maar wel mooi aanwezig.

Essence – 04 on the catwalk!

Dit is de donkerste kleur van de vijf. Een donkere rode, maar nog wel klassiek. Erg mooi voor in het najaar.

Essence – 01 Coral Calling

Nog een lipstick uit de nieuwe lijn van Essence. Dit keer een prachtige koraal kleur. Deze ga ik vast veel dragen in het voorjaar en in de zomer.

Catrice ultimate colour- 050 Princess Peach

Als laatst een oranje lipstick van Catrice. Oranje gaat het helemaal worde deze zomer. Ik vind hem nog wat gewaagd, maar met stappen doe ik hem zeker op!

 

DSCN0285

Mijn swatches.

 

Wat zijn jullie favoriete lipsticks?

 

Anouk

Geef een reactie

