Every day make up

DSCN0260

In dit artikel ga ik mijn dagelijkse make up aan jullie laten zien. Het is niet heel veel, puur de basis. Ik breng het dan ook aan in ongeveer 5 a 10 minuten.

DSCN0261

Allereerst de basis. Op dit moment gebruik ik een combinatie van de Healthy Mix van Bourjours en de All Matt Plus van Catrice. De Healthy Mix is zoals je ziet bijna op. Deze is iets te donker voor mijn huid dus ik gebruik hem in combinatie met de lichtere All Matt Plus van Catrice. Ik ben altijd al fan geweest van foundations van Catrice. Ze zijn betaalbaar, dekken goed, blijven lang zitten en, niet geheel onbelangrijk, ze zijn goed betaalbaar (rond de 6 euro).

DSCN0267-001

Wanneer de foundation is aangebracht werkt ik het af met de twee producten met de grootste pan. Allereerst werk ik mijn donkere kringen weg met de Catrice Camouflage Cream. Een super fijne budget concealer. Ik poeder mijn foundation af met de Sephora Matifying Compact Powder.

DSCN0269-001

Voor mijn lippen gebruik ik al jaren Blistex. Heerlijk spul. Als ik blush gebruik, gebruik ik meestal de populaire Sleek Rose Gold.

DSCN0273

Om dit alles aan te brengen gebruik ik bovenstaande kwasten. Voor mijn foundation gebruik ik de Real Techniques Expert Face Brush. Mijn poeder breng ik aan met een Kabuki Brush van Essence. Voor de blush gebruik ik een look a like Real Techniques kwast van Ebay.

Zoals je ziet gebruik ik alleen budget producten in mijn dagelijkse make up routine. Welke producten gebruiken jullie? En gebruiken jullie budget of high end producten?

 

Anouk

 

Geef een reactie

