Wat kiekjes met mijn nieuwe camera!

Jaja, ik heb een nieuwe camera aangeschaft! Het is de Nikon Coolpix P520 geworden. Na lang twijfelen en advies inwinnen is mijn keuze op deze camera gevallen. Het is een compact camera. De instellingen van een spiegelreflex zou ik toch nooit allemaal gebruiken. Een compact camera is daarnaast veel handiger om mee op reis te nemen. Ik heb hem sinds dit weekend. Wanneer ik hem uitgebreid heb getest zal ik er nog een uitgebreide review over maken.

Allereerst wat random foto’s die ik heb gemaakt.

DSCN0230

DSCN0229 DSCN0227 DSCN0226 DSCN0225 DSCN0222 DSCN0220 DSCN0196

Geef een reactie

