Woon inspiratie #1

Aangezien ik de laatste tijd nogal in de ban ben van woningen en interieur noem ik dit artikel woon inspiratie #1. De komende weken zullen er waarschijnlijk nog meer artikelen over dit onderwerp verschijnen, vandaar dat ik het verzamel onder een naam.

In dit artikel wil ik het hebben over de eetkamertafel met stoelen. Op de woonboulevard kwam ik de volgende stoelen tegen.

007582000202---001

Deze vind ik echt super, super, super gaaf! Ik kwam ze tegen bij Sanders Meubelstad in Breda voor € 99,- per stuk. Heeft iemand nog tips waar in Breda e.o. ze deze (soortgelijke) stoelen nog meer verkopen voor een mooie prijs?

De stoelen zou ik graag combineren met een steigerhouten eettafel zoals onderstaande.

$_85

De tafel op bovenstaand plaatje biedt ruimte voor 8 stoelen, ik zou een tafel willen voor 6 stoelen. Zo een soort tafel ben ik nog niet tegengekomen. Maar een van mijn collega’s maakt steigerhouten meubels. Daar zal ik toch eens gaan informeren. Heeft iemand hier nog tips voor?

Anouk

Geef een reactie

