Essence colour & go nagellak

Nagelak

Een herontdekking in eigen stash, de colour & go nagellakjes van Essence. Ze bestaan al heel lang in vele kleuren, maar ik was ze een beetje vergeten.

Tot dat ik bij mijn zus een mooie kleur op haar nagels zag. Toen ik vroeg welk lakje het was, bleek het een colour & go lakje van Essence te zijn in de kleur 111 english rose (het derde potje op de foto). Ze vroeg of ik hem ook op wilde, en natuurlijk wilde ik dat.

Toen ik mijn nagels ging lakken met english rose viel het me op hoe snel het lakje droogt. Binnen één minuut is het geheel droog. Het was lang geleden dat ik dit bij een lakje had meegemaakt. Ook dekt het lakje binnen 2 laagjes, wat prima is. Aangezien nagels lakken niet mijn grootste hobby is, was ik heel blij!

In mijn stash heb ik zelf nog twee andere lakjes uit de colour & go lijn namelijk 146 that’s what i mint! en 109 off to miami! Daarnaast heb ik nog een lakje uit de nude glam collectie namelijk 01 hazelnut cream pie. Al deze lakjes drogen heel snel en dekken goed.

Echt een budget tip want de lakjes kosten slechts € 1,69 per stuk. De lakjes blijven geen week zitten, maar drie dagen redden ze wel.

De Essence colour & go nagellak is te koop bij Kruidvat.

Anouk

Geef een reactie

