Long time no see

salvador_dali_twirl_klok-2-150x150

Het is alweer tien dagen geleden dat ik iets heb geschreven op mijn blog.. Eén keer per week een artikel plaatsen lijkt zo makkelijk haalbaar, maar deze week is het me niet gelukt.

De 40 uur durende werkweek leek deze week maar 20 uur te duren en aan de andere kant heeft hij energie uit mijn lichaam gehaald alsof ik 80 uur heb gewerkt. Rennen, springen, vliegen, duiken, vallen en weer opstaan. Dit beschrijft mooi de week. De laatste paar weken heb ik vooral het gevoel gehad dat ik vaak ben gevallen. Op je 21ste starten met een fulltime baan betekent dat je in een sneltreinvaart geacht volwassen te worden. Laat ik het zo zeggen, ik moet de spelregels van het bedrijfsleven nog wat beter leren kennen.

Ach, ik zit nu lekker op een zaterdag avond met mijn voetjes omhoog in de bank. Even bijkomen, alles op een rijtje zetten en mezelf weer voorbereiden op de  volgende week. Nieuwe week, nieuwe uitdagingen en nieuwe kansen! Maar.. eerst genieten van het weekend!

Vanmiddag ben ik naar de woonboulevard geweest, niet om meubels te kopen, maar om inspiratie op te doen. En wat ik in mijn vorige artikel “een eigen huis..” al liet blijken, ik heb steeds meer kriebels om op mezelf te gaan wonen.

Volgende week is het al weer carnaval! Ik heb me nog totaal niet kunnen voorbereiden. Normaal gesproken staat de carnavalskleding al twee weken voor dat het zover is klaar op mijn kamer. Nu staat het nog weg te stoffen op de zolder. Ik ga het dit jaar alleen vrijdag avond, zaterdag en zondag overdag vieren. Ik kan maandag namelijk geen vrij krijgen helaas. Aan de andere kant maakt dat me niet zoveel uit, dan kan ik dit dagje opsparen voor later in het jaar. Op maandag zal het waarschijnlijk ook niet druk zijn op het werk, dus dat is ook wel eens prettig. Toch heb ik echt zin in carnaval!! Gaan jullie nog carnaval vieren? En zo ja, waar?

Nou, ik spring van hot naar her in dit artikel, maar ik vind het prettig om even van me af te kunnen schrijven. Nu ga ik lekker een glaasje Ice Tea pakken en eens kijken wat er bezig is op televisie!

Geniet van jullie zaterdag avond!

Anouk

Geef een reactie

