Een eigen huis..

Naamloos

Wat zou ik dat graag willen, een eigen huis. Een plekje voor jezelf met een mooie inrichting die je zelf hebt uitgekozen.

Op dit moment woon ik nog bij mijn ouders en mijn vriend ook. We zouden graag aan het einde van dit jaar gaan kijken voor huisjes. Maar natuurlijk is het leuk om alvast wat rond te snuffelen.

Want, wat vindt je nou echt leuk? Ik vind dat moeilijk te bepalen. Er zijn verschillende stijlen/ kleuren die ik leuk vind. Maar uiteindelijk kan je niet alles door elkaar gaan gebruiken.

In mijn huis zou ik het vooral rustig willen houden, maar wel gezellig. Strak, maar wel knus. Hierbij zou ik graag witte meubels willen gebruiken en daarnaast bijvoorbeeld een lichtbruine bank met bruine accessoires. Ik zou niet alles wit willen hebben, want dan wordt het geheel vrij kil. Ik zou bijvoorbeeld geen witte vloer willen, maar de meubels wel wit. Ik zou graag een combinatie willen van grote meubels met “luchtigere” meubels. Bijvoorbeeld de bank zou ik graag lekker groot en aanwezig willen hebben. Maar dan zou ik voor de eetkamerset gaan voor iets lichters, met dunne poten of iets dergelijks. Ik denk dat deze balans heel belangrijk is. Als je alleen maar kleine meubels hebt, wordt het snel rommelig of leeg en vooral niet gezellig. Met alleen grote meubels bouw je heel je ruimtes dicht, dat vind ik ook niet mooi.

Ik heb rond gesnuffeld op sites als Pinterest, maar kon weinig foto’s vinden waarvan ik dacht. Dit is hét voor mij. Ik heb een plaatje gevonden, van een stoel, die ik vond passen bij de stijl die ik wil overbrengen in mijn huis. Die foto zie je onderstaand.

4bdb2aebb0073f9be5fddceecc6c356d

Op deze foto zie je een voorbeeld van wat “luchtigere” meubels.

Nou, ik heb nog even om na te denken wat ik precies wil, en net zo belangrijk, wat in mijn budget past. Nog even sparen…..

Wat vinden jullie belangrijk bij de inrichting van je huis?

Anouk

 

Geef een reactie

