Kalmthoutse heide

Afgelopen zondag ging ik met mijn moeder wandelen door de Kalmthoutse heide. Ik heb hier een aantal foto’s gemaakt en die ik graag wil delen.

foto 4

foto 1 

foto 3

foto 5

Ik vind de Kalmthoutse heide een mooi gebied om in te wandelen. Je kan er verschillende routes volgen. Het is niet optimaal voor mensen die slecht te been zijn. Je wordt namelijk ook door onverharde paden gestuurd. Het is op mooie dagen vrij druk met parkeren en in het enige restaurantje wat er is, hou hier dus rekening mee.

Geef een reactie

