Plog 1 februari 2014

De nacht van vrijdag 31 januari op zaterdag 1 februari bleven mijn vriend en ik bij de vriend van mijn zus in Den Haag logeren. Zaterdag gingen we Scheveningen en Den Haag verkennen, het leek mij leuk om deze dag te ploggen.

foto 2

De dag begon met een lekker ontbijt met een gebakken eitje en een croissantje.

foto 3

Na het ontbijt kropen we in de auto op weg naar Scheveningen. Hier hebben we rond gelopen op de boulevard. Lekker uitwaaien met dit weer!

foto 4

In het winkelcentrumpje in Scheveningen kwam ik een winkel tegen die Amerikaans snoep verkocht! Hoe leuk!! Ik kocht zelf een pakje Nerds en een pakje Skittles waarbij de kleur niet hoort bij de smaak.

6

Ook gingen we in Scheveningen bij de beste visboer (volgens de vriend van mijn zus) eten, Simonis. Het was inderdaad erg lekker. Ik deelde met mijn vriend een bakje kibbeling.

8

Na Scheveningen gingen we de stad van Den Haag in. En natuurlijk liepen we even langs het binnenhof.

9

Ook liepen we langs de hofvijver. Dit vind ik in Den Haag een heel mooi stuk om te wandelen.

7

In de stad gingen we nog even langs de Lush. Ik wilde graag de bruis bal in de vorm van het grote hart uit de Valentijnscollectie kopen. Maar helaas was die uitverkocht.

10

Eenmaal terug aangekomen in het huis van de vriend van mijn zus, maakte hij heerlijke kip saté voor ons. Met echte pinda saus, en niet met saté saus zoals wij die in Brabant kennen 😉

foto

Als afsluiter een lieve foto van de kat van de vriend van mijn zus.

Het was een hele leuke dag zaterdag! We waren er even helemaal tussenuit. Ik vind Den Haag sowieso een leuke stad. En Scheveningen is ook altijd leuk!

Vandaag ben ik met mijn moeder gaan wandelen in de Kalmthoutse heide. Hier zal ik van de week nog een aantal kiekjes van online zetten!

Ik heb echt een heerlijk weekend gehad. Hebben jullie een leuk weekend gehad?

Anouk

Geef een reactie

