Glossybox januari 2014

Glossybox 1

De Glossybox is een box met 5 producten van luxe merken voor beautyliefhebbes. De box is als abonnement te bestellen is voor € 14,95 per maand. De box is per maand opzegbaar.

Met de Glossybox kan je verschillende beauty merken uitproberen zonder er direct een vermogen aan uit te geven.

In de Glossybox van januari zitten de volgende producten.

Inhoud glossybox

Benefit Cosmetics
The POREfessional
Adviesprijs € 33,00 / 22 ml

Allereerst zit er een miniatuur van de POREfessional van Benefit Cosmetics in (links boven op de foto). Ik heb nog nooit eerder een product van Benefit in mijn stash gehad. Dus ik was blij verrast met dit product. Het is wel een heel erg klein tubetje. Jammer..

Het is een crème om fijne lijntjes en grote poriën minder zichtbaar te maken. Ik heb hem nu een aantal keer geprobeerd en het is een erg fijne crème. Hij is zacht en smeert fijn uit. Zeker een aanrader!

Karmameju
Konjac Sponge
Adviesprijs € 9,25 / fullsize

Vervolgens zit er een spons in om je gezicht te reinigen. De spons is van het merk Karmameju, voor mij een onbekend merk. Volgens mij is dit een fullsize product, nice!

Ik weet niet of je de spons meerdere keren kan gebruiken. Het is een 100% natuurlijk product. Ik ben benieuwd!

Skinetica
Soothes Calms Clears
Adviesprijs € 8,25 / 100 ml

Als derde product bevat de Glossybox een cleanser van het merk Skinetica. Dit is weer een miniatuurversie. Handig voor op reis, hier ga ik hem dus ook voor bewaren!

Figs & Rouge
Mocha Orange
Adviesprijs € 5,90 / Fullsize

Ah, weer een full size product! Dit is een lipbalsem van het merk Figs & Rouge. Ik vind de verpakking erg leuk. De werking vind ik niet bijzonder, wel een prima lipbalsem.

Absolute
Cleaning tissues
Adviesprijs € 5,05 / 1 pakje

Cleaning tissues zijn altijd handig. Deze zijn van het merk Absolute. Ze zijn gemaakt op natuurlijke basis.

Wat vind ik van de inhoud van de box?

Ik vind de inhoud niet super. Ik ben wel enthousiast over de POREfessional van Benefit, maar dit is helaas maar een heel klein tubetje.

Daarnaast ben ik wel benieuwd naar de spons, die ga ik dus zeker testen!

Van de rest van de inhoud maakt mijn hart geen sprongetje. Al zijn de miniatuurversie van de cleanser en de tissues altijd handig om te hebben.

Anouk

 

3 gedachten over “Glossybox januari 2014

  1. Iedereen heeft natuurlijk een andere voorkeur voor producten. Ik begrijp dat het voor Glossybox lastig is om iedereen tevreden te stellen. Ik vond het dit keer wat tegen vallen.

Geef een reactie

