New in!

Tas

Gisteren is mijn nieuwe tas binnengekomen. Ik ben er helemaal happy mee! Het is een nepleren zwarte tas van Mango.

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe, niet te grote, niet te kleine, overal bijpassende, perfecte tas. Aangezien ik hier niet een vermogen aan uit wil geven, maar wel wil dat hij er perfect uit ziet, was het een vrij moeilijke zoektocht.

Het begon met de liefde voor de volgende tas van Michael Kors.

Michael Kors

Deze was helaas € 360,-. Aangezien ik niet al te zorgvuldig met mijn tassen om ga vond ik dit te duur.

In verschillende winkels vond ik steeds niet DE tas, die de tas van Michael Kors uit mijn hoofd kon zetten.

In de webshop van Mango kwam ik mijn nieuwe tas tegen (in de sale!!) en ik was verliefd. De tas heeft een nepleren slangenprint en de voering is rood. De tas bestaat uit een groot vak met een klein zijvakje. Aan de tas zitten korte hengsels, maar er zit ook een lang hengsel bijgevoegd. De maat van de tas vind ik perfect. Je kan er geen a4 map in kwijt, maar hij is ook niet te klein. Voor mij perfect om mee te nemen naar het werk.

Naast de tas kocht ik ook nog een portemonnee in dezelfde print en met dezelfde rode voering. Het is geen grote portemonnee, hij is net zo groot als je pinpas. Die past er dus net in. Sinds kort gebruik ik een pasjeshouder voor al mijn pasjes, dus ik was opzoek naar een kleine portemonnee voor mijn cash geld.

Het enige nadeel van de bestelling vond ik de levering. Het duurde anderhalve week voordat mijn bestelling binnen was. Omdat tegenwoordig alles zo snel geleverd wordt, vond ik dit wat lang duren. Misschien was ik ook iets te benieuwd naar de tas in real life ;-).

Nou zoals je wel kan lezen ben ik super enthousiast over mijn nieuwe tas en portemonnee! Ik weet niet of het nu nog sale is in de webshop, maar anders raad ik het zeker aan om even een kijkje te gaan nemen!

Anouk

5 gedachten over “New in!

Geef een reactie

