Groeten uit…

reizen 1

Als je vraagt wat mijn hobby’s zijn kom ik al snel bij de standaard antwoorden als winkelen en leuke dingen doen. Maar wat zijn nou echt leuke dingen? Nou, vakanties als je het mij vraagt. Wat is er nu fijner dan het uitzoeken van een vakantie, de hele voorpret en het opdoen van nieuwe ervaringen op de reis zelf. Heer-lijk!

Nu ben ik niet onwijs avontuurlijk ingesteld en heb ik vrij snel heimwee. Wel lijkt het me super gaaf om alle plekjes op de wereld te ontdekken. En omdat ik niet zo avontuurlijk ben ingesteld zou ik graag starten met groepsreizen. Omdat, één, het super comfortabel reizen is en twee, mijn vriend me niet de schuld kan geven wanneer een hotel niet helemaal super is.

Verre reizen zijn mooi, maar vaak ook vermoeiend. In ongeveer 3 weken één land bezoeken lijkt goed te doen, maar het is een kwestie van plannen en organiseren. Niet elke dag uitslapen en niet te vroeg naar bed. Vaak kom je van een verre reis vermoeiender terug dan dat je bent weggegaan. Vandaar dat ik verre reizen graag zou willen afwisselen met wat luxe.

De landen/ plekken waar ik nog heel graag heen wil zijn de volgende:
– Amerika west kust
– Amerika oost kust
– New York (apart)
– China
– Curaçao

Best realistisch toch? Waarschijnlijk komen er in de toekomst nog landen bij maar voor nu is dit mijn top 5.Ik ben altijd heel benieuwd waar andere mensen graag heen willen of als ze zijn geweest wat de ervaringen waren. Zo kan ik mijn lijstje uitbreiden!

En het mooie is, dat ik waarschijnlijk volgend jaar de west kust van Amerika ga ontdekken met mijn vriend. Whieeee!

Heerlijk om bij weg te zwijmelen op de dinsdagochtend……

Anouk

Geef een reactie

