Welkom!

Welkom op mijn blog!

Vanaf vandaag, 7 januari 2014, is Kuonablog officieel geopend. Ik ga hier bloggen over lifestyle!

Ik ben een meisje van begin twintig uit een dorp onder de rook van Breda. Ik ben in juli 2013 afgestudeerd aan een HBO opleiding. Ik werk momenteel fulltime op kantoor. Ik volg al een aantal jaar verschillende blogs. De meeste blogs die ik volg zijn beautyblogs. Beauty is lang niet het enige wat mij interesseert. Mijn blog zal meer een lifestyle blog worden.

Wanneer er nog suggesties zijn voor artikelen hoor ik dit heel graag!

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag!

Anouk

Geef een reactie

